Sunday, February 1, 2009

Kembali


I'm back to shah alam for another day of study day..*sigh* got lots to catchup due to a long holiday..books to revised, notes to published and packed..sms to send asking "ada kelas x esok n esoknyer?" Sekali dah balik to my house in Shah Alam, Sect. 7 dah start semacam coz still phobia ngan kehadiran "keling2" yg dok merayap kt bawah umah..Ada lombong emas ke kt bwh ni or ada kenduri kawin sedara mara diorg ke sampai sanggup melepak jauh kt blok aku nih..Come on la,lepak umah sendiri cukupla..Pasti siap merayap naik atas tangga mcm dah jadi playground diorg jer.. Magrib td ada mamat tu marah2 si keling yang tah sesat kt level 3. Konon cari ane mana tah tp xtau blok ape.Dah tak tau blok mana camne lak bole lepak kt level 3 blok aku nih yg 100% Malaya? Phobia betul kitorg slepas ape yg terjadi 2 minggu lepas.. So ni dah Februari..still ada 3bln sblum stat praktikal..Pergh! xsabar betol nak ngabiskan pengajian nih..banyak sgt dugaan yang aku hadapi dlm mencapai impian2 aku..Harap pada kawan2 n kenalan2 seme dapat doakan aku fully graduated thun nih.. Counting down to 2010..Got something to grab!

No comments:

Post a Comment

pop'n'corn

pop'n'corn
i love movies.wuts nu?